WOD
Dagens økt er hovedtimen vår. Økten er den samme gjennom hele dagen, men forskjellig fra dag til dag. Ved å følge denne programmeringen slipper man å tenke over hva en skal trene, og lar denne oppgaven ledes av en av våre dyktige trenere.

 

WOD = Workout of the day

OLY
Olympisk løfting, disse timene er dedikert til Rykk (Snatch)  og Støt (Clean and jerk) og utførelse av riktig teknikk. Timene passer for alle, om man er nysgjerrig eller har et ønske om å konkurere.
TECHNIQUE

Disse timene tar for seg teknikk i forskjellige øvelser, og vil være delt opp i perioder hvor man jobber mer med en satt øvelse for å oppnå progresjon over tid.

CLASSIC

Classic er typiske CrossFit økter som man finner like over hele verden. Disse er ofte referet til “Girls” eller “Hero”, og er kjekke økter for å måle generell progresjon av treningen.

HATHA YOGA

Hatha Yoga er en fysisk form for yoga og man lærer de grunnleggende stillingene som inkluderer sittende stillinger, stående stillinger, inversjoner (opp-ned), forover bøy og bakover bøy.  En Hatha yoga time startes med enkel meditasjon med pusteteknikk (pranayama), mantra, før man går over til enkeltstillinger eller en serie stillinger, før man til slutt avspenner kroppen (savasana). 

*SKALERING*
Ovenfor kan man lese om de forskjellig øktene hos oss. Felles for dem alle er at uansett hvilket nivå man er på tilpasser vi alltid økten i henhold til hva du er i stand til å klare. Noen ganger opp, og andre ganger ned. Dette er for å sikre deg, og din trygghet slik at utførelsen av økten går som planlagt
Prøvetime
Hos oss får du 3 gratis prøvetimer, disse kan brukes på timene merket med “WOD”. med unntak av følgende timer:

  • Morgen timer kl 06:00
  • Fredager kl. 17:00

Ta kontakt på mail eller Facebook for å avtale tid.